maandag 18 maart 2013

It's been a while..

Het is alweer even geleden dat ik iets op de site gezet heb, maar er is ondertussen wel van alles gebeurd... Een maand geleden speelden we belangrijke wedstrijden tegen South Carolina en NC State, maar we verloren ze allebei op het randje.. Coach was enorm boos en vond dat we niet hard genoeg gevochten hadden.. Door deze verloren wedstrijden had coach onze spring break trip naar Florida afgezegd en moesten we deze vakantieweek in Wilmington doorbrengen.. Alle studenten gaan in deze week op vakantie of terug naar huis, maar wij moesten hier blijven om zo'n 7 a 8 uur per dag te trainen.. Het was koud, slecht weer en veel wind dus tennissen was niet super in deze omstandigheden. Coach vond het juist een perfecte "character building week" om te kijken wie er hard genoeg was om deze week vol te trainen.. Dit heeft wel z'n vruchten afgeworpen want de 3 wedstrijden die we na deze week gespeeld hebben wonnen we allemaal overtuigend! Gelukkig was coach weer wat kalmer en hebben we als team het vertrouwen weer terug! Voor mij individueel is de laatste week wat minder gegaan, een voetblessure die me al ruim een jaar een beetje lastig viel is nu een stuk erger geworden waardoor ik een paar dagen niet heb kunnen spelen. Morgen heb ik een afspraak met een dokter om er een injectie in te zetten, hopelijk gaat dat helpen !! Naast de last hiervan gaat het wel erg goed op school en komt het einde in zicht.. Nog 2 maanden en dan heb ik als het goed is m'n bachelor diploma binnen! Let's Go Seahawks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten